cs@cs.ucy.ac.cy | +357-22-892700

| | | | MyCS Portal |

Master in Computer Games Information

department of computer science
ΤΕΠΑΚ

ΔΙΑΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
MSc ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ


Εισαγωγή

Οι ραγδαίες εξελίξεις στις διαδραστικές τεχνολογίες και ιδιαίτερα στις τεχνολογίες ψυχαγωγίας καθώς και η ευρεία χρήση διαδραστικών εικονικών περιβαλλόντων και παιχνιδιών ηλεκτρονικών υπολογιστών, τόσο για ψυχαγωγία όσο και για σοβαρούς σκοπούς (π.χ. εκπαίδευση, ενημέρωση), είναι αναμφισβήτητη σωστός σχεδιασμός και η αποτελεσματική ανάπτυξη τέτοιων συστημάτων απαιτούν τη σε βάθος μελέτη και κατανόηση του υποβάθρου των αντίστοιχων επιστημονικών περιοχών. Για το λόγο αυτό έχει δημιουργηθεί η ανάγκη ύπαρξης ακαδημαϊκών προγραμμάτων τα οποία να παρέχουν το αναγκαίο επιστημονικό υπόβαθρο στους φοιτητές που επιθυμούν να σταδιοδρομήσουν ως επαγγελματίες και ερευνητές στους τομείς των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και των διαδραστικών τεχνολογιών.

Λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες επιστημονικές εξελίξεις καθώς και την ιδιαίτερη ανάγκη τα συγκεκριμένα θέματα να μελετηθούν διεπιστημονικά, προσφέρεται σε συνεργασία του Τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Κύπρου και του Τμήματος Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου το διαπανεπιστημιακό μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών επιπέδου Μάστερ (MSc) στον τομέα «Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Ηλεκτρονικών Παιχνιδιών και Διαδραστικών Τεχνολογιών».

Ο μεταπτυχιακός τίτλος MSc απονέμεται από κοινού από το Πανεπιστήμιο Κύπρου και το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου.

Στόχοι προγράμματος

Οι μεταπτυχιακές σπουδές στο «Σχεδιασμό και Ανάπτυξη Ηλεκτρονικών Παιχνιδιών και Διαδραστικών Τεχνολογιών» συνάδουν με τις ανάγκες της κυπριακής αγοράς για εργοδότηση άρτια καταρτισμένων επιστημόνων με εξειδίκευση στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη τέτοιων συστημάτων και τεχνολογιών όπως σχεδιασμό και ανάπτυξη διαδραστικών εικονικών κόσμων και ηλεκτρονικών παιχνιδιών και ανάπτυξης και μελέτης της χρήσης διαδραστικών τεχνολογιών και τεχνολογιών ψυχαγωγίας.